dilluns, 18 de desembre de 2017
Municipi de la comarca de la Segarra, Montoliu de Segarra - 25217
Telèfon: 973 53 12 62 Fax: 973 53 12 62

15/11/2017

Montoliu instal.la una estació meteorològica per controlar les possibles gelades, de les carreteres de la Generalitat, a la zona sud de la Segarra.

Foto

Tal com explica l’alcalde de Montoliu, Vicenç Roig, es tracta d'una inversió amb seguretat pel municipi i la part sud de la comarca.

Montoliu instal·la una estació meteorològica per controlar les possibles gelades, de les carreteres de la Generalitat, a la zona sud de la Segarra.

El Servei de Trànsit de la Generalitat, juntament amb l'Ajuntament de Montoliu de Segarra ha instal·lat una estació meteorològiques als plans de l'Ametlla de Segarra, per controlar de manera telemàtica la necessitat d'intervenció a les carreteres. L'estació mesura la temperatura i humitat de la carretera per saber en quin moment és necessari que vinguin a tirar sal i evitar així accidents per les gelades i el fred.

Això millorarà les condicions de circulació de tot el municipi a l'hivern i evitarà que els tècnics del departament de la Generalitat hagin de desplaçar-se 'in situ' per saber si és necessari o no tirar sal, o arribar a actuar per qualsevol altre causa.

Tal com explica l'alcalde de Montoliu, Vicenç Roig, es tracta d'una inversió amb seguretat pel municipi i la part sud de la comarca, i estem convençuts que repercutirà a la gent del territori, i  poder seguir minimitzant els greuges de les zones rurals i de muntanya.

Ajuntament de Montoliu.

Fotografies. Vicenç Roig